Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Eva Geurts - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Eva Geurts - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: Eva Geurts

Blijf op de hoogte en volg Eva

15 Januari 2012 | Turkije, Ankara

Lieve allemaal,

Mijn avontuur is gister van start gegaan! Via deze weg wil ik jullie laten weten dat ik veilig en wel ben aangekomen in Ankara en wil ik iedereen nog bedanken voor alle hartverwarmende berichtjes, kaartjes en cadeautjes! Ondanks mijn zomerse profielfoto ligt hier momenteel een dik pak sneeuw! En natuurlijk heb ik mezelf meteen laten kennen toen ik op m'n hakken door de sneeuw over de campus aan het glibberen was :)

Voor degene die het leuk vinden om te volgen wat ik zo allemaal uitspook zal ik hier af en toe een update op plaatsen! Linksonder bij 'Blijf op de hoogte' kun je je emailadres invoeren, zodat je een melding krijgt wanneer ik iets heb geschreven. Als mijn technische vaardigheden me niet in de steek hebben gelaten, is deze site ook gekoppeld aan FB. Daarnaast ben ik natuurlijk altijd in voor een goede skype-date! Mijn skype is eva.geurts

Morgen gaat m'n taalcursus van start (welcome party at 10am in the morning, die turken weten wel van wanten hoor) en krijg ik een andere kamer. Hoewel ik vandaag al een aantal uiterst vriendelijke locals heb ontmoet kan ik ook niet wachten de andere erasmus-studenten te leren kennen en de stad te gaan verkennen!

Jullie horen van me!
xxxx

• 15 Januari 2012 - 20:24

Jolien:

Nice Eva! Mooi dat je goed bent aangekomen en succes met t Turks leren;) Die "vriendelijke" locals waren zeker vooral geinteresseerd in je blonde haren? ;) En tja, Eva zonder hakken kan natuurlijk niet! Succes met survivallen! KUS vanuit CPH (Skypedate gaat zekerrr gebeuren!)

• 15 Januari 2012 - 20:52

Ronaldo Cok :

Hoi Eva, wat ver weg zeg om Turks te gaan leren maar wel erg leuk.
    Pas je verder goed op je zelf en heel veel leer en studie plezier daar.

Gr. Ronaldo

• 15 Januari 2012 - 21:18

Linde:

haha eva is eva niet als ze niet op der hakkken ook door de sneeuw gaat haha! ;) Goed bezig hoor! We skypen snel meis .. en heel veel plezier bij de taalcursus morgen!

• 15 Januari 2012 - 23:59

Faruk:

Ga je turks leren?

• 16 Januari 2012 - 07:48

Jeanine:

Hoi Eva, fijn dat je goed bent aangekomen, nu gaat jou avontuur beginnen. Ik hoop dat je niet alleen zomer kleren in je koffer hebt! xx

• 16 Januari 2012 - 10:53

Mark Sanders:

Top, ik ga je volgen! Ben benieuwd naar al je verhalen!